درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 22 دی 1399
  • بازدید : 11 مشاهده

دانلود آهنگ قدیمی احسان خواجه امیری تاوان

Ehsan Khajeh Amiri – “Taavan”

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تاوان

متن آهنگ تاوان احسان خواجه امیری
────┤ ♩♪♫♪♩ ├────

منـو جون پناه خودت کن بُرو! بزار پای این آرزوم وایستم!!
به هر کی بهم گفت ازت رد شده!!
قسـم میخورم! من خودم خواستــم…♪♪
منو جون پناه خودت کن بُــرو!!
من از زخم هایی که خوردم پُـرم…♪♪
تو باید از این پلّه بالا بری!! تو بالا نری، من زمین میخورم!!
درست لحظه ای که تو باید بــری…♪♪
اسیر یه احساس مُبهــم شدیـم!!
ببین بعد یک عُمر پَرپَر زدن! چه جای بدی، عاشق هم شُدیـم…♪♪

────┤ ♩♪♫♪♩ ├────

برای تو مُردن شُـده آرزوم!!
یه حقّی که من دارم از زندگی…♪♪
نگاه کن تو این برزخ لعنتی!! چه مرگی طلبکارم از زندگی؟!
به هرجا رسیدم به عشق تــو بود…♪♪
کنار تو هر چی بگی داشتـم….!
ببین پای تاوانِ عشقم به تو!!
عجب حسرتی تو دلـم کاشتــم…♪♪
اگه فکر احساسمونی برو!! اگه عاشق هردومونی برو!!
تو این نقطه از زندگی…♪♪ مرگ هم نمیتونه! از من بگیره تو رو…♪♪

────┤ ♩♪♫♪♩ ├────

احسان خواجه امیری تاوان

 

دانلود با کیفیت 320