درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 28 دی 1399
  • بازدید : 16 مشاهده

دانلود نوحه مهدی رسولی من گرک هر دردیمی

Download New Nohe By : Mehdi Rasooli | Man Garak Har Dardimi

دانلود نوحه مهدی رسولی من گرک هر دردیمی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من گرک هر دردیمی؛ سنن بیلیدیم بیلمدیم…
من گرک غسلون ورن ساعت؛ اولیدون اولمدیم ♬♫♪
اولمدیم قالدیم جنازن؛ اوسته سینه داغلادیم
اولمدیم اوز الریمنن؛ گوزلریوی باغلادیم ♬♫♪
یارالی زهرا گت؛ سنی تاپشیردیم آلها…
دویموشام جانه داخی؛ سن سیز جهانی نینیرم…
گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اولمرم بو صبر و طاقت؛ که منیم وار فاطمه…
آش گوزون سیندیرما؛ دوستیم دوشمنیم وار فاطمه ♬♫♪
لکه قان دوشموش؛ گوزون آچ یوما یاندیرما منی
آندولا اوز جانیوه زهرا؛ اوتاندور ما منی ♬♫♪
من نجه سیلی گوردن؛ صورته توپراق توکوم
من نجه اوز اللریمنن؛ جسمیوه خلعت بوکوم ♬♫♪
یارالی زهرا گت سنی؛ تاپشیردیم آلها…
دلخوشویدوم عمریمه؛ سنن سنی اولدوردولر ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهدی رسولی من گرک هر دردیمی

 

 

دانلود با کیفیت 320