درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 14 بهمن 1399
  • بازدید : 13 مشاهده

دانلود ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی

ریمیکس : مهران عباسی

Exclusive Remix : Mohammadreza Hedayati – “Az To Delgiram”

دانلود ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی

متن آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی
♪♪♫♫♪♪♯
باورم نمیشه ایقد اسون رفتی از کنارم

 

از تو دلگیرم که نیستی کنارم من دارم میمیرم تو کجایی

♪♪♫♫♪♪♯ من باز بی قرارم ♪♪♫♫♪♪♯

میدونی جز تو کسی رو ندارم باورم نمیشه

اینقد آسون رفتی از کنارم

♪♪♫♫♪♪♯

ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم

دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام

آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی می خوام

دلم بهم میگفت تو رو میشه یجور دیگه خواست

♪♪♫♫♪♪♯ ریمیکس : مهران عباسی ♪♪♫♫♪♪♯

آخه فقط قلب توء که با من اینقد سر به راست

از تو دلگیرم که نیستی کنارم من دارم میمیرم

تو کجایی من باز بی قرارم

میدونی جز تو کسی رو ندارم

 

دانلود با کیفیت 320