درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 14 بهمن 1399
  • بازدید : 20 مشاهده

دانلود ریمیکس علی لهراسبی صورت

Exclusive Remix : Ali Lohrasbi | Soorat

دانلود ریمیکس علی لهراسبی صورت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چقد این صورت عزیزه عزیزه برام من میمیرم تو میخندی یه ریزه برام ♬♫♪
من نمیخوام از این حالت با هیچی درام
منو اینجوری ندیده ندیده کسی تو دقیقا تو همونجا که باید میرسی ♬♫♪
فرقش این میشه که میکشیم تو دلواپسی
اگه دستم بهت برسه دیگه واسم هیشکی مث تو قشنگ نیست عشق منی دیوونه ♬♫♪
چقد این چشمات عسله دیوونم کردن یه سره کسی از تو قلب تو چی میدونه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود ♬♫♪
ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود
من که آدمش نبودم این عشق دیگه چی بود چشم بهم زدم دلم باهاش خیلی یکی بود ♬♫♪
من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم دیگه نمیشد بدون چشمای تو سر کرد من

خیلی دوست دارم دیوونه آخه برگرد من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ریمیکس علی لهراسبی صورت

 

دانلود با کیفیت 320