درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 16 آذر 1399
  • بازدید : 21 مشاهده

دانلود آهنگ دلم آب شد از ۲۵ باند 
Download Music 25 Band Delam Aab Shod

دانلود آهنگ دلم آب شد از ۲۵ باند

تو که سنگ می زنی با نگاهت به دلم کافیست یه لبخند که از حال برم
واسه تو دلم مرده دلمو یکی آخه یجوری با نمکی
دلم بین زمین و هواست تا تو حرف دلتو بگی
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا با اون طعم لبت منو سیراب کن
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با رقصیدنت دلو بیتاب کن

بشو دلدارو یارم دارو ندارم عشقم می بری دلو با یه چشمک
منو دریابو بازم وا کن موهاتو واسم که گره خورده حواست به حواسم
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با طعم لبت منو سیراب کن
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با رقصیدنت دلو بی تاب کن

تو که سنگ میزنی با نگاهت به دلم کافیست یه لبخندکه از حال برم
واسه تو دلم مرده دلمو یکی آخه یه جوری با نمکی
دلم بین زمین و هواست تا تو حرف دلتو بگی
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا با اون طعم لبت منو سیراب کن
آخ که دلم آب شد از کجا پیدات شد بیا و با رقصیدنت دل بی تاب کن

 

دانلود با کیفیت 320