درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 22 دی 1399
  • بازدید : 16 مشاهده

دانلود آهنگ سینا حجازی سوگوار

Exclusive Song: Sina Hejazi – Soogvar

دانلود آهنگ سینا حجازی سوگوار

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تنها نشسته بودم و بی لبخند
عمری در انتظار شما بودم ♫♪♭
یک لحظه خوابم رفت و جا ماندم
من نیز هم قطار شما بودم ♫♪♭
بعد از هزار پرسش و واتحقیق
هک کرده اید بر بدنم با تیغ ♫♪♭
انقد ساده ام که نفهمیدم
من نقشه ی فرار شما بودم ♫♪♭
یک عمر زیرِ چکمه یتان مردم
صورت به سما سیلیتان بردم ♫♪♭
پنداشتید احمقم اما من
در فکر اقتدار شما بودم ♫♪♭
در روزهای حمله ی تنهایی
تنها علیه فاجعه جنگیدم ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


امروز اگر حریم شما امن است
من سیم خاردار شما بودم ♫♪♭
در من هزار قاصدک تنها
در حسرت نسیم شما مردن ♫♪♭
از من گذشته اید ملالی نیست
از من که در کنار شما بودم ♫♪♭
این زندگی به مرگ شباهت داشت
پیراهنِ سیاه به تن کردم ♫♪♭
هم سوگوار عمر خودم بودم
هم اینکه سوگوار شما بودم ♫♪♭
من دل شکسته ترک وطن کردم
خونین و خسته ترک وطن کردم ♫♪♭
سهمی از این شکار ندارم چون
من طعمه ی شکار شما بودم ♫♪♭
من دل شکسته ترک وطن کردم
خونین و خسته ترک وطن کردم ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

سینا حجازی سوگوار

 

 

دانلود با کیفیت 320