درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

    کد تخفیف در معاملات صرافی کوینکس

  • دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

    دانلود آهنگ رضا نجفی آتیش

  • دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

    دانلود آهنگ هوران حس دلتنگی

  • دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

    دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی

  • دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

    دانلود آهنگ ویهان رفیق نیمه راه

  • دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

    دانلود آهنگ ای داد همایون مولایی

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین دیوونه

  • دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین روزای تاریک

  • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

    دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : شنبه 06 دی 1399
  • بازدید : 18 مشاهده

دانلود آهنگ مرتضا برگرد


Exclusive Music: Morteza – Bargard

دانلود آهنگ به نام مرتضا برگرد

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

همش نگاهِ من غمگینو من؛ هنوز دوست دارمو من ♩♬♫
خیلی دوست دارمو من؛ هنوز دوست دارمو من..
هنوز دوست دارمو من… هنوز دوست دارم ♩♬♫
یکی راهشو گم کرده؛ میخواد پیدا بشه با تو..
اگه بخوای که برگردی؛ میشه همیشه همراهِ تو ♩♬♫
باشه من راهمو میرم؛ اگه دلت نمیلرزه!..

ولی یادت نره چشمام ♩♬♫
از این تنهایی میترسه؛ از این تنهایی میترسه…
برگرد! چشمام به راهه هنوز به یادت؛ شبا بیداره ♩♬♫
برگرد؛ بخاطرِ من که روزگارم، بی تو سیاهه..
هرشب ستاره ها رو به یادِ چشمات بارون میبینم ♩♬♫
سخته نبودنِ تو؛ نمیشه بی تو حتی بمیرم!

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

 

دانلود با کیفیت 320